Söndagen

Idag blev det massa städande och fixande. Tror nog jag städade i mer än fyra timmar och ändå så hann jag bara få vardagsrummet hyfsat okej. Men jag gick äntligen igenom lite i våra skåp och frysen och slängde massa gammal mat. Hittade ett nudelpaket längst bak som gick ut i början av 2010 :)

Jag ska vara hemma i jul så jag tyckte det var värt att julpiffa lägenheten även om vi måste ta ner allt igen om två veckor. Så vi var nere i källaren och rotade upp alla julsaker och sedan köpte vi en cool julgran! Fick bli en plastgran i svart med guldiga kulor till. Även kulorna i plast för hur söta våra kissar än är så litar jag inte på dem :)

Tyvärr blev det inget gymmande för tibbe har varit på jobbet hela helgen och jag vågade inte lämna katterna med granen precis efter jag satt upp den. Men tror jag brände lite kalorier ändå efter att ha dammsugat gardiner i över en halvtimma...läskigt hur mycket päls som långhåriga katter tappar...

Dagen avslutades med ett antal timmars nätsurfande efter resterande julklappar. Lyckades hitta de jag var ute efter så nu är nästan allt klart. Så skönt!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh vad duktigt!!

2011-12-12 @ 00:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0