Mysmorgon

Somnade som vanligt på soffan igår...har bara sovit en natt i sängen sedan i onsdags :P Men bra med det är att jag vaknar riktigt tidigt och kan sova med två gosiga katter på mig. Jag har spenderat morgonen med den bästa sortens frukost = rester, tidning och kissarna. Läste senaste Kattliv där de berättade om alla farliga ämnen som finns i en lägenhet så nu är jag rejält uppskrämd. Kommer bli ofta och noggrann städning hädanefter!

Ska göra mig ordning nu och dra ner på stan en stund. Ska köpa lite som behövs här hemma och är såklart nyfiken på mellandagsrean. Hoppas ni får en bra dag! Ikväll kommer min mamma och hund hit så det ska bli kul!

Köttbullar med majonäs på vörtbröd...mmmmm...


Lilla damen har legat bredvid mig hela morgonen


Hunter har varit supergosig imorse och velat kela på mig flera gånger. Man blir helt tillplattad nuförtiden när han ska sova på en. Fatso :P


Att katter kan få i sig så mycket giftigt från damm har jag inte ens tänkt på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0