Lördagen

I lördags mötte jag upp Frida på stan för frukost och sedan lite shopping! Var kul att titta runt lite i butiker och börja fundera på julklappar. Fick köpt lite julklappar men också lite roligt till mig :) Kan inte säga vad det blev för julklappar men till mig blev det jättefina underkläder och en stor mysig tröja.

Efter shoppingen mötte vi upp Didrik och Tibbe för en mysig middag. Jag testade en ny huvudrätt den här gången som lät jättegott på menyn men var tyvärr en besvikelse. Gick ner ändå men nästa gång blir det nog pizza istället!

Tog kyckling med nudlar och blomkål till huvudrätt. Var tyvärr inte så mycket mat...


Till efterrätt blev det lite sorbet. Citronsorbet är alltid bäst!


Trevliga sällskapet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0