Lita Spike är äntligen mina!

Min mamma och Gizmo är här nu! Vi har ätit god mat, haft en liten klapputdelning och jag har gosat lite med den överenergiska hunden. Stackars katterna har gömt sig under sängen mestadels av kvällen. Hunter är den enda som nu vågat smyga sig ut i vardagsrummet och nu har en stirrningstävling mot hunden. Får se vem som vinner :)

Min mamma har varit jättesnäll och sprungit runt i Göteborg för att få tag i mina Jeffrey Campbell skor som jag gått och suktat efter länge. De har varit slutsålda ett bra tag och varje gång en liten batch kommer in så försvinner de på några minuter. Skulle nog kunna skriva flera sidor om hur jag har försökt få tag på skorna men allt gått fel...

Hon lyckades till slut få tag på ett par till mig och nu är de äntligen här! Jag glider lite i dem och de är nog livsfarliga att gå på kullarstenar i men vem bryr sig?! De är så jäkla snygga! Nästan så man vill ha dem i vitrinskåpet :P

Gigantiska lådan de kom i


My precious!

Tack igen mamma för all hjälp!

Kommentarer
Postat av: Frida

Naaaaaaajs! Får se om de kommer ut nästa år också och ifall jag orkar fajtas :)



Hoppas ni får det trevligt och mysigt!

2011-12-27 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0