Kommer ni ihåg den fina granen?

Jag som var så stolt över att vi hade julgran och jag tyckte jag fått till den ganska fin. Kissarna hade varit jätteduktiga och inte rört den alls sedan vi satte upp den. Men igår kväll när jag kom hem såg den ut så här:


Någon har haft riktigt roligt :) Tog mig en kvart att få till den hyfsad igen men när jag kom hem idag såg den nästan lika illa ut igen. Men nu vet jag i alla fall vem jag ska skälla på! Hörde något konstigt imorse när jag borstade tänderna och när jag tittade ut så såg jag Yuki halvvägs upp i trädet. Att man aldrig får ha något ifred :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Aaaawh busfrön! Nästan så ni får lägga en klätterställning/klösbräda där granen är och pynta den istället :)

2011-12-17 @ 00:25:33
Postat av: Marie

Hihi sådär såg vår gran ut julen 2010, men denna julen gick det bättre. Så kanske får ni ha granen ifred nästa jul ;)

2012-01-31 @ 10:43:22
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0