Pannkakor utan mjöl!

I förrgår...eller egentligen i helgen...ville jag testa ett recept för att göra pannkakor utan vetemjöl men eftersom jag var tvungen att beställa kokosmjöl (gick inte att hitta i matvaruaffärer!) så blev det inte förrän i förrgår jag faktiskt gjorde dem. De var supersvåra att vända utan att förstöra dem...blev ett antal som inte blev så fina, men de var goda! Smakar nästan likadant som vanliga pannkakor. Kanske inte exakt samma konsistens men nära. Detta test blev godkänt av mig!

Första pannkakorna åt jag med bacon, spenat, ruccola, fetaost och tomater. Mums!


På den sista lyxade jag till det med glass, chokladsås och jordgubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0