Nu är det dags att sova!

Kan inte förstå att jag lyckats hålla mig vaken ända till nu...klockan är ju tre på natten! Jag var på väg att somna vid elva tiden men var så sugen på att sitta och pilla på en idé jag haft ett tag så jag vaknade till igen. Så från elva till nu har jag suttit och klippt i tidningar och klistrat ihop min första visionboard!

Tibbe var väldigt fundersam vad det kunde vara bra att ha till men jag tycker alltid det är bättre att få ner allt på papper och få en överblick på mål, drömmar och planer. Och så blir jag så otroligt inspirerad och motiverad av att se den! I morgon ska den upp på dörren i (min) klädkammare så kan jag se den varje gång jag hämtar kläder.

Ska ta en bättre bild på den färdiga versionen senare när jag fått upp den. Så länge kan ni se min WIP.

Obligatoriskt med te och choklad till pysslandet!


Hunter bestämde sig för att vara i vägen och snodde min stol när jag började klistra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0