Mysig helg

Jag har inte skrivit något sedan igår men det är bara för att vi haft en sådan trevlig helg. Igår kom pappa och Ana hit och stannade över helgen. De var nyfikna på att träffa sina "barnbarn" som de kallar våra kissar :) Tror Ana blev lite smått förälskad i Yuki och hade nog gärna tagit med henne hem. Min pappa är också allergiker men det verkade gå hyfsat bra med katterna.

Igår åt vi en stor brunch hemma med jättegott tranbärsbröd som jag hämtat direkt från bagaren på morgonen :) Sedan gick vi till marknaden på vaksala torg och tittade runt. Älskar att det finns en del ekologiska närodlare där som säljer massa grönsaker och bär. Blev en kort runda på stan också och eftersom det var så fint väder så stannade vi för en svalkande öl vid ån. Sådana lugna lördagar är bäst!

På kvällen grillade vi hamburgare och åt i solen på balkongen. Sedan satt vi där ute tills solen försvann och pratade. Till efterrätt blev det fruktsallad med glass och sedan slocknade jag i soffan ganska snabbt :)

Idag har det varit jättetråkigt väder och regnat hela dagen så vi har bara tagit det lugnt. Jag har mått lite sisådär också så det var nog bara bra. När det är så dåligt väder är spel mycket roligare så vi spelade lite Wii Sports. Visade sig att Ana är grym på det och slog pappa ;)

Nu ska jag bara vila i soffan och hoppas jag mår bättre snart. Hatar att bli dålig när man har ett bra flyt i träningen!!

Tibbe på marknaden


Pappa på uteserveringen. Perfekt med en öl och bekväma soffor i värmen!


Världens godaste hamburgare!


Mmmmmm....


Pappa kör lite bowling


Deras söta lilla husbil; komplett med sängar, spis, kyl och garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0