Härlig söndag!

Idag blev det en halvdag städande och en halvdag att bara ha kul och spela. När jag gick upp på morgonen började jag med att klippa klorna på katterna. Den här gången gick det väldigt bra! Kom på att om jag hade Yuki i famnen men inte höll fast henne så höll hon sig lugn. Inga rivmärken den här gången, yay! När det var klart dammsög jag igenom hela lägenheten...två timmar senare var jag klar. Det tar sin tid att få bort alla katthår från möbler och gardiner. Efter det vek jag tvätt, plockade undan från borden, bäddade om sängen och sedan var det dags att bada katterna.

Jag har kallat Hunter "poopass" hela helgen för han stank verkligen...ja, ni kan ju gissa. Så även om jag inte tänkt bada dem på ett tag fick det bli ett litet dopp. Hunter gick finfint som vanligt även om hans ögon sa till mig att han inte var glad alls...Jag passade på att bada Yuki när jag ändå höll på och det gick faktiskt bra den här gången. Struntade i baljan och satte mig själv i duschen med kläderna på. Hon ville ligga i mitt knä och borra in huvudet i min arm och då fick jag tvätta henne utan att hon sa ett ljud. Fast jag blev såklart själv dyngblöt också :P

När vi äntligen var klara med all städning lassade vi upp alla godsaker igen och fortsatte med Deus Ex och höll på ända tills det var dags att lägga sig. Jag vill spela mer! Än så länge älskar jag det :) Okej att det har en del buggar och skönhetsfel men det är så kul och jag kan inte hjälpa att prata med alla jag går förbi och ta på mig alla sidouppdrag jag kan hitta. Storyn är spännande och jag läser alla tidningar, anteckningar, mails och smyglyssnar på allas konversationer. Gah! Varför är det inte helg imorn också?? Kommer tänka på spelet hela dagen :)

Nää, nu är det dags att sova. God natt!!

Får bli en liten söt bild på Yuki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0