God mat och film!

Ikväll när vi kom hem lagade vi tacolåda! Älskar tacolåda! Så enkel och god maträtt och tror våra gäster gillade det också. Allt blev uppätet i alla fall :) De hade varit runt uppsala idag och gått runt i centrum och besökt kyrkan. Synd att det inte är så varmt längre men det regnade inte i alla fall.

Till efterrätt åt jag mina älskade creme aux oeufs från frankrike. Det är helt enkelt en creme brulee/caramel liknande efterätt i olika smaker som är så himla god! Varje gång jag är i frankrike eller tibbe varit där så köper jag alltid med mig ett par. Helt beroendeframkallande :)

Till efterrätten blev det film. Vi tittade på "City of Ember" som är en ganska söt film om en stad som byggts i ett berg och varit isolerat i 200 år. Tror den är gjord för en lite yngre publik men kul att se ändå!

Tacolåda!


Jättegott med nachos till.


Blev lite jordgubbar också, pimpade med chokladsås!


Mitt stash. Nu har jag så det räcker ett tag :)


Vet inte vad det är med resväskor men de är Hunters och Yukis absoluta favoritsovställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0