Finbesök igen!

Knappt har pappa och Ana åkt så kommer det nya gäster :) Idag var det tibbes bror och hans flickvän som anlände från Frankrike. De kommer vara här en vecka och besöka både uppsala och stockholm. Det kommer alltså vara mycket franska den här veckan...hehe, fast inte för mig. Jag kan inte prata franska men jag lyssnar gärna på det. Det är ett riktigt vackert språk som jag gärna hade velat lära mig. Gäller bara att ha tid...

Ikväll blev det lite portvin till aperitif och sedan lax med färskpotatis, broccoli och morötter. Till efterrätt gjorde tibbe sin äppel smulpaj som vi serverade med vaniljsås. Det var en enkel och god middag och vi var alla bra mätta efteråt. Nä, nu är det dags att sova. God natt!

Lite havssalt på och det blir så gott!

Mmmmmm....


Gästerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0