Chili wednesday!

Nu äntligen var det dags att blåsa liv i en gammal tradition. Idag samlades animatörerna och lagade en jättegod lunch hemma hos sigge. Det blev såklart chili con carne som serverades med färskt bröd och ett glas mjölk. Som tur var för mig var den inte för stark för jag vet att de gillar att slänga ner lite extra chili ;)

Det var riktigt kul att vi alla samlades! Blev som en liten återförening och fick mig att tänka på den gamla tiden när jag precis flyttade till uppsala. Kommer ihåg hur nervös jag var och kände mig inte värdig att få jobba med så talangfullt folk. Men de var hur snälla som helst och har lärt mig allt jag vet. Tillsammans tycker jag vi är ett jättebra team!

Förberedelser


Riktigt god och enkel lunch!


Markus kom förbi en sväng och tog med sig sin söta son :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0