Idag blev det ännu en solig dag!

Vilket fint väder det är! Jag tror jag har sagt det minst tio gånger om dagen de senaste dagarna men det är så fint väder! Efter sex månaders vinter så är det äntligen fint väder igen, jag njuter av varje sekund :) Idag har vi suttit på balkongen och både ätit brunch, legat och läst, tagit ut Hunter och ätit fika. Är väl lite tidigt men jag smorde in mig med solkräm för säkerhets skull.

Vi gick även bort mot boländerna och tittade lite i affärer. Hittade en söt matlåda/picknicklåda som jag bara var tvungen att köpa :) Sedan blev det en titt i den nya djuraffären som öppnat. Var kanske inte så jättestor men den hade ett extremt stort utbud av all tänkbar mat, godis, leksaker och annat man kan behöva till sin hund eller katt. Önskar att affären hade funnits när vi inhandlade allt för Hunter för de hade jättefina stora klösträd. Kommer definitivt gå dit hädanefter! Tyvärr hade de inga reptiler dock :(

Så liten och söt!


Fluffboll :)


Kommer bli min muffin och kaklåda på picknickar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0