God morgon!

God morgon, god morgon! Är ni också uppe redan? Jag har legat vaken i sängen sedan åtta så efter en halvtimma kände jag att det var dags att göra något. Förvånansvärt nog så väckte inte Hunter mig vid sex imorse (som han brukar göra ;)), kan ha varit för att vi inte gick och la oss förrän vid två igår natt. Yes, två! Jag som alltid somnar vid nio-tio lyckades hålla mig vaken så länge :) Och jag gick upp sex igår!

Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra idag men jag måste städa och sedan planerar jag att baka lite muffins! Återkommer om det senare...Nä, nu ska jag äta frukost och läsa lite. Tibbe var ute sent igår så Hunter och jag får smyga runt lite nu på morgonen så vi inte väcker honom :)

Resultatet från förra helgens bakning, cheesecake!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0