Tidig julklapp till mig själv!

God kväll!

Igår fick jag hem ett stort paket med kläder. Har gått och väntat ett bra tag på det nu så blev jätteglad. Det mesta passade så jag får säga att det var ett bra köp :) Lyckades t o m beställa ett par jeans i rätt storlek för en hundring! Jag som brukar få prova fyra-fem storlekar i olika modeller innan jag hittar något passande...

Fast det jag ändå blev mest nöjd med var en fin naturvit tröja till Thibault. Han var väldigt negativ till den först men jag beställde den ändå och den satt jättebra på honom!

Paketet! Alltid lika spännande att packa upp och prova.

Önskar nästan att jag köpt en till mig också...älskar färgen!

Kan visa lite av det jag köpte till mig också. Jag älskar Hello Kitty så fick bli lite myskläder, tycker de är jättesöta! Kanske inget jag går ute i men hemma blir det perfekt.


Perfekt myströja


Eller hur är de söta?

Ni kan få se mer av kläderna senare. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Pip

I love! Tröjan var verkligen superfin! Och hello kitty... Vad kan man säga <3

2010-12-12 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0