Jul dekorering hemma

Hej!

Förra helgen åkte vi och köpte lite jul dekorationer till lägenheten och på första advent så passade jag på och pynta lite :) Hade varit kul med en stor julgran också men jag tror det här fungerar bra i år.

Allt som vi köpte, blev en hel del :)


Såg den söta tomtemor i en affär och började skratta så var bara tvungen att köpa henne.


En jättefin röd kula med ljus som jag hängde över köksbordet.


Köpte både en röd och en svart julstjärna men den röda fungerar bättre. Tänkte inte på att svart äter upp allt ljus. Fast den är snygg ändå :)


Min favorit! En liten julgran som skiftar i färg.

Hoppas ni får en trevlig andra advent i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0