Devil

Förra fredagen gick vi och såg "Devil" tillsammans med Didrik och Frida. Jag tyckte den var ganska bra, fast jag gillar övernaturliga filmer :) Önskar bara de slutat filmen lite tidigare men den var riktigt spännande fram till slutet. Thibault var inte så överförtjust dock...

Innan bion var vi och åt en trerätters middag på Riverside. Gud va god mat det var! Jag delade en svampsoppa med Thibault till förrätt som var jättegod. Sedan tog jag hamburgare med pommes och till efterrätt blev det créme brulée. Jag älskar créme brulée, verkligen älskar det :) Varje land vi åker till så måste jag alltid beställa det. Lite sugen på att testa att göra egen någon gång men det verkar ganska svårt...

Svampsoppan med kantareller. Jättesött hjärta de hade format i skummet :)


Min jättegoda hamburgare...mmmmm


Thibault tog en New York Strip med pommes och bearnaise.


Créme bruléen. Tyckte den var riktigt god på Riverside och jag har testat på många restauranger.


Thibaults efterrätt. Han tog äppelkaka med vaniljsås.

Tack Frida och Didrik för det trevliga sällskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0