Dansuppvisningen i söndags!

I söndags var det dags för den fruktade dansuppvisningen. Alltid lika nervöst och jag blir som ett nervvrak innan! Såklart satt alla stegen på genrepet men det är något med att stå där i spotlighten med alla som tittar på en så det blev helt blankt i huvudet...Två gånger glömde jag av stegen när jag stod längst fram, skämmigt!

Aja, det är bara att släppa stoltheten och acceptera att man inte är perfekt. Är i alla fall glad att jag faktiskt vågade gå upp på scenen och att jag dansade vidare även om jag gjorde fel ibland :)

Dansstilen heter ragga/dancehall

Få se nu vad som händer nästa termin. Min danslärare har slutat så kanske dags att testa på något nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0