Fitnessgalan 2014

Nu sitter jag på tåget på väg hem till Uppsala igen. Vilken dag jag har haft! 

Frida hämtade upp mig vid nio imorse och sedan blev det biltur till Globen och Stockholm i värsta spöregnet. Det som inte skulle regna idag! Väl framme så gick vi in på Fitnessgalan och jag måste säga att jag blev lite besviken på storleken. Kändes ungefär som en fjärdedel av storleken på Fitnessfestivalen i Göteborg och det fanns inte mycket kläder.

Men vi hade riktigt kul ändå! Vi gick och smååt och testade alla möjliga sorters bars, bcaa och proteinpulver, tittade på allt som fanns och träffade både Alexandra Bring, Ako Rahim, Hero från Gladiatorerna och så såg jag Ellen från Fitspooration. 

Vid tre började Grand Prix och då åkte jag in mot stan och mötte upp Tibbe för en såååå god hamburgare på Flippin Burgers. Vi fick stå en timma i kö för att få ett bord men maten smakade extra gott då ;) Till det en shake av Ben & Jerry glass....mmmmm...

Nu är vi bra trötta så ska bli skönt att komma hem och slappa i soffan.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0