Och så var det vinter igen

Suck...så fint väder som det var i helgen och så kom värsta snöovädret den här veckan. Inte direkt som att man vill vara utomhus så ska väl se turen i oturen att jag inte kan springa. Men...nej, hellre hade jag kört intervaller i snön och svurit. 
 
Den här veckan har jag testat att köra min konditions träning på gymmet för att inte tappa allt. Jag körde på crosstrainern och lyssnade på franska kurser samtidigt. Lite mysigt ändå. Men sedan kom smärtan krypande i benet igen och nu har jag ont. Det känns verkligen inte lovande för min säsong det här året. Nä, måste sluta tycka synd om mig själv! Får väl köra mer styrketräning så länge, måste hitta på något så jag inte börjar klättra på väggarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0