Härliga vårdagar

God morgon får jag säga mitt i natten! Jag somnade innan åtta ikväll och vaknade precis av Dante som la sig bredvid mig och spann, supermysigt :) Jag hade inte en så bra natt igår, vaknade mitt i natten av en av mina vanliga mag reaktioner och fick spendera natten på badrumsgolvet. Länge sedan jag hade en nu och jag har skött maten bra så ingen aning vad det kan ha handlat om. Jag hade i alla fall sällskap av Dante på golvet, han myste ner sig bredvid mig och höll mig varm. 
 
Men det jag ville säga var att gud, vilket fint väder det har varit den här veckan i Uppsala! Känns som vår när man börjar se blommor komma, solen lyser och jag äntligen kan lämna överdragsbyxorna hemma. Synd bara att jag fortfarande inte kan springa. Kan säga att jag verkligen känner mig som askungen som sitter vid fönstret och suckar.
 
Jag testade en powerwalk i veckan och det gick hyfsat. Lite känningar i höften men gjorde inte ont så kommer bli fler av dem i framtiden tills jag kan springa igen. Måste ut i det fina vädret!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0