Mental träning

Imorse körde jag ett pass på gymmet innan jobbet, inget konstigt med det egentligen för jag gillar att träna på morgonen, men jag brukar alltid se till att vara på jobbet innan åtta. Har alltid en fix idé att jag vill vara på plats senast åtta :)
 
Imorse märkte jag dock att det inte skulle bli möjligt och då blev jag väldigt stressad. Kände att jag antingen kunde kapa i träningen eller helt enkelt komma lite senare. Fick bli en del mental fight med mig ett par gånger men jag bestämde mig på att fokusera på träningen istället när jag ändå var där. 
 
Efter ett tag så började stressen släppa och vet ni vad som hände när jag kom till jobbet? Ingenting :) Jobbade min dag som vanligt och tog igen missad tid under dagen. Måste verkligen skärpa mig och släppa saker som inte spelar någon roll och fokusera på det viktiga. Inte så lätt ibland men man måste ju träna det psykiska också och inte bara det fysiska :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0