Besök hos Frida och Didrik

Igår hälsade vi äntligen på Frida och Didrik i deras nya hus! Spännande med stor tomt och massa natur och det såg riktigt mysigt ut. Det gick ganska snabbt att köra det och var inte så svårt att hitta, i alla fall inte om man som oss fuskar med google streetview först så det blir lite enklare att känna igen. 
 
Vi började med att åka runt i närheten och tittade på gamla hällristningar. Några av dem låg en bit in i skogen så vi fick se en del svamp och blåbär på vägen. Vilken lyx att ha så mycket i närheten av där man bor.
 
Efteråt blev det grillning och vi gjorde många hamburgare. Tror vi alla var i matkoma efteråt men vi lyckades trycka i oss en god blåbärspaj som Frida bakat. Efter det blev det brädspel med Pandemic som vi spelade långt in på natten i värmen av en brasa. Sa jag hur mysigt de har det? :)
 
Var lite annorlunda känsla att gå och lägga sig på natten och det är helt tyst och kolsvart. Stadsbo som man är så är jag så van vid att ha en massa runtomkring mig. Men jag har aldrig något problem att somna ändå. Besöket avslutades med en härlig brunch dagen efteråt och sedan bar det av hemåt för att krama om våra pälsbollar igen.
 
Det var en jättetrevlig helg, tack för att vi fick besöka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0