PW och lunch på Primaten!

Idag blev det en längre lunch ute. Först hade jag ett nytt naprapat besök på Idrottsskadecentrum, jag har varit lite orolig för att jag inte sett någon förbättring i benet och även om jag varit på massage så ville jag se om jag kunde göra något för att förbättra läget. 
 
Även om det går långsamt så fick jag veta att det var normalt och det kan vara väldigt lång recovery tid om jag har otur. Men för att vara på den säkra sidan så det inte är något värre så blev jag rekommenderad att ta ett läkarbesök och få benet röntgat så det är väl näst på listan. Det och ett par behandlingar för benet med eventuellt massage, stötvåg och akupunktur. Vad gör man inte för att kunna börja springa igen...
 
Efter besöket blev det en PW med Frida upp till Primaten för en härlig lunch och lite prat. Lite kallt ute men maten var jättegod och alltid trevligt sällskap. Skönt att komma ut lite!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0