No more slob!

Det senaste typ halvåret har jag verkligen inte brytt mig alls vad jag tar på mig. Det har varit för mycket med jobb så det har bara blivit vad som ligger överst i lådan som är så bekvämt som möjligt och orkar jag blir det lite smink kanske. Nej, nu får det bli lite skärpning!
 
Den här veckan har jag börjat planera upp bättre vad jag ska ta på mig och så har jag sakta börjat träna mig att gå i klackar igen. Det man alltid glömmer med högklackat är att det tar sådan himla tid att komma någonstans! Jag som gillar att gå snabbt känner mig som en snigel i dem...än så länge klarar jag bara att ha på mig dem en halv dag i taget och tyvärr har jag märkt att jag får mer ont i höften med dem på men de är snygga :)
 
Jag har även börjat leka lite med olika frisyrer och börjat använda läppstift. Senaste gången jag använde läppstift...typ aldrig? Är inte så förtjust i det men man måste prova lite nytt ibland. Enda jag märker när man ändrar lite på utseendet är att jag känner mig så onaturlig och posad plötsligt. Känns som alla stirrar på en konstigt :D Tror det är i mitt huvud, eller hoppas det i alla fall!
 
Jag kommer såklart fortfarande ha på mig träningskläder och bekväma kläder men ibland måste man variera sig lite!
 
Invigde mina "nya" skor från HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0