Läkarbesök

Idag har jag varit hos läkaren och fått mitt ben undersökt. Eller vet inte om jag skulle kalla det undersökt, det gick på typ tio minuter. In, förklara allt, han kände lite och sedan var det klart. Han kunde inte sätta någon diagnos så jag fick en remiss till en ortoped. Förhoppningsvis får jag en tid nästa vecka så får vi se vad han säger (gissar på att jag får förklara allt igen då :P). 
 
En liten positiv sak med benet är att efter mycket vila så kunde jag idag jogga tre minuter på löpbandet utan att halta. Wohoo! Babysteps men så länge det går åt rätt håll är jag glad. 
 
Tog lite nya söta bilder på katterna tillsammans idag. Man kan tro att jag posar dem men Dante gillar verkligen att gosa ner sig hos henne. Så sött!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0