Början på helgen

Nu när det börjar bli vår så är det daga att byta till sommardäck igen på bilen så i fredags var tibbe och jag hos mekanikern. Gick väldigt snabbt att byta däcken men det roliga var efteråt när de sa till mig att jag borde köra bilen mer. Hehe, blir inte så ofta vi kör och när det har varit kallt har den stått parkerat ett tag vilket gjort att bromsklossarna rostat. Så gissa vad jag fick göra idag? 
 
Tibbe och jag åkte ut till en tom parkering och så fick jag köra lite rally. Skitkul! Gasa på som satan och sedan tvärnita. Det verkade fixa problemet också, innan så guppade bilen när jag bromsade men efter det gick det smidigt igen. 
 
Annars så har jag börjat gå igenom lite av allt jag har liggande hemma. Började med badrummet och slängde ut en massa gammalt smink, skönt att bli av med saker som jag aldrig använder ändå och det blev slutligen två ica påsar med smink som jag slängde ut. 
 
Vi tittade också på film, tibbe övertalade mig att se 21 Jump Street, hade inte superhöga förväntningar om den men gud vad jag skrattade. Rekommenderas!
 
Det här är efter bilden så ni kan gissa hur mycket jag hade liggandes innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0