Min bil!

Det känns helt galet men jag har skaffat en bil! Jag har letat mycket de senaste veckorna men det är svårt att hitta en bil som håller mina krav, inte är för dyr och som jag gillar. Det har varit några få intressanta som tyvärr sålts framför näsan på mig men idag hittade jag en liten söt Skoda som kändes rätt. 
 
Frida var jättesnäll och följde med mig när jag testkörde och även om det var lite läskigt så gick allt bra. Kan berätta mer om den sedan när jag verkligen fått hem den men så länge den går igenom besiktningen så får jag hem den innan påsk. Spännande!
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh så underbart!! Bil är frihet, stort Grattis! ^^

2013-03-22 @ 08:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0