Annorlunda dag

Idag har varit en dag med mycket upp och ner. Jag har fixat lite med en weekend tibbe och jag ska på snart som jag ser fram emot och så hittade jag en bil som jag verkligen ville ha. Jag var superexalterad över att testa den imorgon men efter att den bara legat uppe en dag så blev den såld. Vilken besvikelse...det var ju min bil!

Jag har även testat på ett nytt pass på gymmet, yogalates. Det hade en del bra stretch och balans övningar men annars så har jag svårt för sådana långsamma pass. Jag tror det tog mig en halvtimma att kunna fokusera för jag kunde inte sluta tänka och planera resten av kvällen när det var så lugnt.

När jag kom hem kände jag för lite mer intensiv träning så det blev ett pass från ännu en ny träning dvd, Functional Training, och det var svettigt! Måste testa det passet igen när jag har lite mer energi så jag verkligen kan ta i.

Tibbe fixade god mat till middag och så gjorde jag en efterrätt till mig av kvarg, ananas, mango och lite vaniljprotein pulver. Kanske inte ser lockande ut men det var så gott! Som glass! Tror jag ska ställa in det lite i frysen innan nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0