Söndagen

Idag har det varit en lista dag! Jag hade en full sida med saker jag skulle göra och jag hann nog med det mesta. Det jag inte hann med var att spela något spel tyvärr men tiden räcker inte alltid till.
 
Morgonen började i soffan och sedan blev det ut på en joggingtur. Det var superhalt ute och vissa bitar fick jag gå men annars var det skönt ute, inte så kallt och så snöade det lätt. Ganska mysigt :) Jag körde stretching innan och vet inte om det hjälpte men jag lyckades springa i 22 minuter och fick inte ont i knät! Det började strama lite i låret mot slutet men jag avslutade med stretching efter passet och än så länge har jag inte känt av något!
 
Sedan blev det att beta av listan. Gjorde frukostar, luncher, ett snacks test (kan visa senare), städade, tvättade och annat som behövde tas itu med. När jag var klar drog jag iväg till gymmet för att köra igenom alla övningarna jag fått av min PT. Det var tungt! Det var en massa övningar som inkluderade min överkropp och mot slutet kunde jag knappt använda armarna så skakig jag var. Men det var kul!
 
Efteråt blev det film, tibbe ville att jag skulle se en gammal actionfilm som hette "They Live" som jag aldrig sett. Så det blev film, left overs middag och sedan testade jag att göra en efterrätt med äpplen och kvarg. Mums! Hoppas ni haft en trevlig helg!
 
Min nya tränings BH från Stay in Place. Har en likadan i rosa men ville ha en i svart också så jag passade på när det var utförsäljning på sportamore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0