Löpning i Frankrike

I söndags blev det en tur i skogen, Foret de Chailluz, och det var riktigt mysigt. Det är ganska varmt här så räckte med bara vintertights, underställströja och jacka. Jag svettades med de kläderna på men det var ganska skönt ändå när det började blåsa och regna.

 

Det var massa folk ute och sprang, tog powerwalks och var ute med sina hundar så jag kände mig inte rädd men däremot kände jag mig lite stressad. Svårt när man inte förstår språket och inte vet hur stor skogen är så jag höll på att springa alldeles för långt. Tur att gpsen på mobilen fungerar utan internet så jag kunde hitta ut men blev ändå en ganska bra runda. Över en mil!

 

Fick tyvärr ganska ont i höftböjaren men hela den här staden ligger på sidan av ett berg så blev väldigt mycket backträning. Roligt men utmanande!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0