Långpass i Sunnersta

Idag blev det ett lite oplanerat långpass i Sunnersta med Frida. Jag tänkte springa men hade inte planerat ett längre pass med tanke på det superlånga passet i torsdags men får man ett erbjudande man inte vill tacka nej till så är det bara att köra!
 
Vi tog bilen ut till Sunnersta och där fick jag en del körträning i Uppsala och det gick hyfsat bra tyckte jag även om de höll på att bygga om. Jag måste verkligen köra mer för att inte bli så nervös när jag kör, tycker fortfarande det är läskigt. 
 
Sunnersta var verkligen hur vackert som helst. Kändes som jag sprang och tittade överallt för det var den ena vykortsbilden efter den andra. Måste verkligen springa här på sommaren. Så lugnande med skogen, vattnet och vinden som susade i träden. Det var riktigt lerigt på sina ställen så det vita på mina Salomon skor är inte så vitt längre :P
 
Jättekul med sällskap när man sprang också och jag fick pushen jag behövde för att lyckas springa upp för skidbacken i slutet. Grymt kört Frida! 16 km efter alla skador vi haft kändes bra. Nästa riktiga långpass får vi satsa på en halvmara ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0