Nagellacksbortagning

Jag brukar alltid få kämpa av mig nagellacket och gnugga en massa och så kladdar det överallt. Speciellt eftersom jag älskar starka mörka färger. Testade Depends Dip-In Remover nagellacksbortagning i helgen och vilken skillnad! Nu vill jag inte låta som en tv-shop reklam men jag trodde faktiskt inte att det kunde vara så enkelt. Var bara att stoppa ner fingret, vänta lite, vrida runt och så var allt borta. Utan kladd! Ska finnas en ekologisk variant också som jag nog testar nästa gång.
 
Hunter var dock inte så förtjust i den. En meter bakom mig kände han av lukten och började kisa samtidigt som han fick spyreflex. Han stack iväg och smygtittade på avstånd istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0