Mysig middag

Igår blev det fem års firande på våran favorit restaurang "Kött, kök och bar". Så otroligt gott kött där och älskar deras koncept att man själv väljer vilket kött, sås och tillbehör man vill ha.

Jag som ALLTID väljer oxfilé, bearnaise och pommes bestämde mig för att testa något nytt. Blev hjort med kantarellsås och ugnsrostade rotfrukter. Så gott! Maten verkligen smälte i munnen :) Till efterrätt tog jag choklad och hasselnötsbrulée med kolaglass. Himmelskt gott!

Det var en supermysig kväll med god mat och massa prat. Vi pratade en del planer och resor och vi båda drömmer oss bort till värmen. Det var längesedan vi var på en solsemester, tror det är dags igen :)


Kommentarer
Postat av: Papá

Vad mysigt ni hade =) bra att ni tänker redan på solsemestern, slå till vetja, ni är värda det =)
Kramisar och ha en trevlig söndag. Ringer dig sen.

Svar: Får se....finns inte så mycket pengar över just nu. Men någon gång nästa år hoppas jag!
Vinterna

2012-11-04 @ 08:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0