Shadows of the Damned

Efter att börjat dagen med filmmys tog vi en tur på stan och sedan packade jag upp alla kläder i klädkammaren. Kan säga att vi behöver något mer att ha kläder i för jag får inte plats! Går knappt att få igen lådorna nu så är helt omöjligt att hitta något. Måste också blir bättre att slänga saker jag inte använder...

När jag var klar med allt var jag sugen på att spela något och eftersom jag inte orkar ta upp Deus Ex just nu så fick det bli Shadows of the Damned. Jag hittade det på mellandagsrean hyfsat billigt förra veckan så det fick följa med hem. Ville egentligen köpa det när det släpptes i somras men det fick så dåliga betyg att jag har väntat lite.

Tror vi spelade någon timma och jag blev glatt överraskad! Det är utflippat japanskt med galna fiender och musik, låg humor och bra gameplay. Precis så jag vill ha det :) Enda som är synd är att det knappt finns någon story och tjejen man ska rädda bryr man sig inte om utan hon är mer jobbig. Väldigt synd för om de bara hade etablerat henne (tänk Darkness) så hade det funnits mer motivation. Men ens sidekick som är en brinnande döskalle är väldigt roande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0