Söndag!

Det här kanske låter konstigt men vad jag har sett fram emot idag! Nuförtiden älskar jag söndagar eftersom det oftast är då jag springer ute, skriver matlista för veckan efter, handlar mat och lagar mat i massor. Jag älskar att planera och laga mat så det är jättekul! På måndag kommer jag även börja med en utmaning; Paleo Nordic Reboot, som handlar om att äta bra och nyttigt och träna i en månad. 
 
Jag känner även att antibiotikan börjar verka och jag känner mig lite bättre. Så nu har jag massa energi för idag :) Ska börja med att läsa lite och klippa klorna på katterna, sedan blir det shopping och matlagning och körkortspluggande. Kanske tränar lite också men jag har valt bort träning den här helgen för att få sova ut lite. Vad är era söndagsplaner? Är det också fixardagar för er?
 
Så här startar Hunter en söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0