Världens gosigaste katter!

Jag är så glad att vi har så gosiga katter! Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig så hoppade Hunter upp och myste ner sig bredvid mig och låg och snuttade och spann. Då hoppade Yuki upp och la sig på min mage och spann så jag fick helt enkelt stanna kvar i soffan lite längre och bara mysa. Och det har jag inget emot!

Imorse ville Hunter mysa i soffan igen och efter vi legat och myst en stund började jag göra mig iordning. Då vaknar Yuki och började jama efter uppmärksamhet och klättra på benen. Såklart man sätter sig ner och gosar med henne en stund också.

Hoppas de alltid kommer vara så gosiga för jag har inget emot att vara lite sen i säng eller till jobbet om jag kan få mysa en stund med dem varje dag :)

Sömntutan

Sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0