Julklappsjakt i stan!

Hej hej mitt i natten!

Är det någon annan som också är uppe? Jag brukar oftast somna tidigt men nu är jag förvånansvärt pigg :) Idag har vi varit på stan och letat julklappar. Lyckades hitta nästan allt så jag är väldigt nöjd. Nu kan man slappna av lite och fokusera på att bara äta god mat. Kan tyvärr inte visa upp det jag köpte ifall någon tjuvkikar ;)

Efteråt tyckte jag vi förtjänade en fika så vi stannade till på ett mysigt café. Jag valde varm choklad med blåbärspaj, mmmmm :)

Blåbärspajen serverades med deras egna hemmagjorda vaniljglass. Gudomligt god glass!


Det är något med varm choklad på vintern :)


Kommentarer
Postat av: Pip

Ser riktigt mumsigt ut!! Var var ni och fikade om man får fråga? :)

2010-12-19 @ 19:15:42
Postat av: Vinterna

Kommer aldrig ihåg vad det heter...det fiket som ligger nära rififi på gågatan. Ganska stort ställe, något på W tror jag. Jättegott i alla fall :)

2010-12-20 @ 09:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0