Sage Francis

I fredags efter jobbet åkte tibbe och jag in till Stockholm för att gå på Sage Francis. Jag har knappt aldrig lyssnat på honom, visste så mycket som en låt som tibbe skickade mig men annars var det nytt. Tibbe har dock lyssnat på honom länge så jag hakade på som sällskap. 
 
Spelningen var på en liten klubb vid vattnet som heter Debaser och ligger på Söder. Spelningen var runt en timma och det var en del folk där. Var ganska mysig stämning (inga stökigt fulla människor) och han var väldigt bra live. T o m jag stod och diggade :)
 
Det var en kul kväll och vi hann med sista tåget hem till Uppsala. Jättekallt när vi kom tillbaka till Uppsala så skönt att kunna bädda ner sig varmt i soffan efteråt. 
 
 
 
Det här var den enda låten jag visste med honom. Tibbe skickade videon och den får mig att gråta varje gång :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0