På besök i Göteborg

Tibbe och jag är i Göteborg och hälsar på hos min släkt. Jag hade hoppats på fint väder så man kunde vara ute en del och vi hade tänkt besöka Liseberg (förra gången vi försökte fick jag feber) men istället har vi haft spöregn och åska. 

Men det är mysigt ändå. Vi såg Edge of Tomorrow igår på bio (bättre än jag förväntat mig), sedan har det blivit en del shopping och fika ute. Vi har hittat en del ekologiska fairtrade cafèn som serverar glutenfritt och lantosfritt så jag är glatt överraskad. Önskar det fanns sådant i Uppsala!

Gluten/laktosfritt på Condeco

Glutenfritt på Fröken Olsson

Blev lite shopping här :) Har tyvärr inte råd med kläderna men blev påfyllnad av mina proteiner.

Gizmo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0