Lördagen

Lördag var vår ta-tag-i-saker dag. Känns som den här helgen var den sista riktiga helgen på ett tag så då passade vi på att ta bilen och åka runt lite. Jag tog äntligen tag i att hitta en återvinningscentral (såklart fanns den på vägen till Ikea, typ fem minuter ifrån där vi bor :P) så vi åkte dit med vår gamla frys som gick sönder för ett år sedan och dumpade den. 
 
Sedan tittade vi runt lite i djuraffärer. Yuki matvägrar med blötmat just nu så vi försöker testa massa nya märken för att se om hon kan tänka sig något. Vi tittade även runt lite i sportaffärer och avslutade sedan dagen på Ikea (med nog halva Uppsalas befolkning). Vi köpte en spegel för hallen, en byrå för mina träningskläder och en bänk för köket. Jag hjälpte tibbe att sätta ihop det på kvällen och va skönt det är att äntligen ha plats för mina träningssaker! Har varit så trött på att inte kunna hitta något när allt bara är inslängt.
 
HUGE padda på Djurhobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0