Januari utmaning

Nu efter ledigheten och all julmats frosseri så känner jag för att ha en liten utmaning. De som känner mig vet att jag älskar bröd, det finns verkligen inget bättre än ett nybakat surdegsbröd med ägg och kaviar...mmmm....Okej, inte bra att tänka på det.
 
Det jag vill testa nu är att inte äta bröd på två veckor. Det handlar egentligen inte om att kapa gluten utan jag vill mest se om jag kan få bort mitt beroende. Jag gillar inte när jag överäter mig på bröd hela tiden och bara längtar efter nästa gång jag ska äta det. Så bort med vanan och beroendet och se om man överlever i två veckor. 
 
Idag var första dagen och än så länge går det bra. Nu får ni tänka att det är svårare för mig att kapa bröd än godis så det blir att ta en dag i taget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0