Finbesök

Igår hade vi ett par bekanta över på middag. Jag får ge min sambo all cred för den här kvällen för han tog hand om allt. Jag var på jobbet så jag kunde inte hjälpa något så han städade lägenheten, lagade mat och förberedde allt. Kände mig nästan som en gäst i mitt eget hus :)
 
Var en trevlig kväll och våra gäster fick testa tibbes Oculus Rift (virtual reality) och de verkade tycka det var underhållande. Jag blir bara åksjuk :P Vid tio tiden hade jag svårt att hålla ögonen öppna efter en lång dag så när gästerna gått totaldäckade jag på soffan. Hörde inte ens hur tibbe höll på att slamra med allt i köket. 
 
 
De andra åt chili men tibbe hade gjort en glutenfri paj till mig istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0