Mentalt trött

Det har varit så mycket med Hunter på senaste och all oro och stress har gjort mig helt orkes och viljelös. Vi trodde att han äntligen var på bättringsvägen och testerna visade negativt men så i helgen kom febern tillbaka och han blev riktigt hängig. Vi pratade en del med veterinären och bokade in tid för röntgen av organen men igår var han så dålig att han inte ens kom och hälsade på oss när vi kom hem så vi fick en akuttid idag. 
 
Blev att skippa äta lunch idag och så åkte vi in med honom. De ville ha kvar han för tester så han fick ligga inne hela kvällen. Var riktigt tomt att vara hemma utan honom och det kändes inte bra. Jag var precis och hämtade honom och pratade en del med veterinären och hon hade inte kunnat hitta något på röntgen förutom att han hade lite förstorade njurar så nu väntar vi på att få akuttid för ultraljud på UDS. 
 
Får på ett sätt hoppas att de inte hittar något för då kanske det bara är en envis infektion. Det är bara så jobbigt att inte veta och gå och vänta. Har liksom fått en knut i magen som är en gnagande oro. Jag vill bara ha min Hunter tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Vill bara säga att jag förstår hur du känner och jag lider med dig. Har själv två katter (en sibirisk katt och en halv-sibirisk) och de är mitt allt! Ena kissen var dålig ett bra tag och det tärde verkligen på mig. Håller tummarna för att din Hunter blir bättre snart! Kram

Svar: Tack! Ja, usch...man känner sig så hjälplös när de är dåliga och det enda man kan göra är att vänta och oroa sig. Jag hoppas verkligen han är på bättringsvägen nu...Hur gick det med din katt? Jag hoppas han mår bättre nu.
Vinterna

2013-09-11 @ 17:04:40
Postat av: Rosanna

Ja det är hemskt! Tycker det är svårt att bara "avvakta", jag blir galen av oro. Hoppas verkligen det lugnar sig för er nu! Min lilla kisse blev bättre tillslut, så himla skönt :)

2013-09-13 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0