Löpskola

Ikväll hade jag mitt första löpskolnings pass! Det är crossfit gymmet MCW som håller i det och vi kör i närheten av där jag bor i Fålhagen. Väldigt nära och behändigt. 
 
Det blev introduktion och sedan lite löpteknik där coachen Oscar gick igenom löpsteg och vad man ska tänka på. Passet avslutades med ett test, vi skulle springa så snabbt som möjligt två varv över fotbollsplanerna. Vi kommer göra om det igen i slutet av kursen så kan vi förhoppningsvis se en förbättring.
 
Jag låg såklart sist av alla men tyckte ändå jag började komma ifatt mot slutet. Springa snabbt är jag inte bra på så ska bli intressant att se om jag kommer förbättras under kursen. Jag var i alla fall helt slut efter passet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0