Börja veckan med att svettas!

Den här veckan har jag fått lägga om min träning så det fick bli gymträning i ottan på måndag morgon. Det var lite svårt att komma upp ur sängen när det var mörkt och spöregnade ute men när jag väl gick till gymmet i det lite kallare höstvädret så vaknade jag till.
 
Det blev tio minuters uppvärming på löpbandet i stegrande tempo medan jag tittade på Stargate Atlantis...nu när jag är på gymmet två dagar i veckan så känns det nästan som jag följer serien. Tror inte uppvärminingen skulle vara lika rolig utan den :P
 
Sedan blev det fokus på armar i 40 minuter i ett tidvis tomt rum! Tjejernas friviktsrum är ganska tomt på morgonen eftersom de flesta kör kondition. Sådan lyx att inte behöva vänta på något och ha all plats i världen. Får hoppas det håller i sig hela hösten!
 
Slutligen blev det massa stretch, speciellt i vaderna som fortfarande är helt stela och ömma sedan löpningen i lördags.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0