Att man aldrig lär sig

Jag vet att jag är väldigt känslig mot gluten, socker och/eller tillsatser. Jag vet inte exakt vad jag är känslig mot och inga tester har visat något men jag har lärt mig att vara försiktig med vad jag äter. Eller någorlunda i alla fall...helgens fest av bröd, kakor och annat onyttigt var inte smart. Det var nära att jag hade en allergisk reaktion inatt och idag har jag fått ta en tupplur för jag hade så ont i magen. Kände mig varm, huden kliade och var superkänslig och sedan en fint uppsvälld mage.
 
Får hoppas nu att jag inte får en allergisk reaktion inatt för nästa vecka får det bli ändring. Kommer inte bli kul men känner att jag måste testa att kapa gluten ett tag för att se om det hjälper. Kommer sakna mitt surdegsbröd :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0