Ut i det fria!

Idag ska jag ut och springa för att det är roligt! Det kanske låter konstigt men jag har inte haft möjlighet att bara springa som jag vill när det har varit löparskola och lopp de senaste veckorna. Lätt att det blir sådan fokusering på prestation och man blir så rädd för att skada sig.

Så idag handlar det inte om hastighet eller tider utan bara att komma ut och springa i det fria!

Jag vill även önska lycka till till Frida som idag ska springa Tjurruset! Ett lopp utöver det vanliga som ska vara lite halvgalet :) Jag kommer hålla tummarna!




Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Sandra! Hoppas att man klarar sig undan folkbaom slår på en som hinder :P Finns risk för att man lackar ur.

2013-10-05 @ 09:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0