Slutet av veckan

Det har varit mycket jobb nu på senaste så det var riktigt lyxigt när alla animatörerna tog en långlunch ute i torsdags. Pete skull åka iväg en tag så vi mötte upp honom och Nisse på stationen där det t o m reserverats ett bord på a la cart sektionen. Kände nästan att jag borde klätt upp mig lite :) 
 
Annars har det mest blivit träning för mig. Jag körde armar på gymmet i fredags (även om jag mest kände mig som ett frågetecken vid vissa maskiner) och nu i helgen körde jag två löppass. I lördags blev det intervaller och lite koordinationslopp i soluppgången...och kylan...brrrr. Det var okej när jag sprang men resten av dagen satt jag mest och skakade, kändes som kylan gått ner i skelettet. 
 
Idag var det väl snäppet varmare när jag sprang på lunchen men första tio minuterna ville jag bara vända om och köpa en varm choklad istället och kura ihop mig i filtar. Men när jag kom förbi det så var det riktigt roligt att springa. Jag sprang runtomkring i Stadsskogen och valde stigar på måfå. Blev en massa små stigar med rötter och stenar som var roliga hinder och jag fick verkligen skutta fram. Sådant är roligt!
 
Nu vill jag bara ha skor med bättre grepp eller dubbar så jag inte behöver vara rädd för att halka. Löv med frost på var inte en bra kombination och det kändes som jag gled runt ibland. 
 
Ceasarsallad på stationen
 
Intervaller i soluppgången
 
 
 
Härliga Stadsskogen! Kul att man fortfarande kan hitta nya stigar. Ser ni att dammen bakom mig är frusen? Börjar bli vinter nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0