Nervös väntan

Idag gav vi Hunter hans sista medicin så nu är det bara att vänta och se vad som händer. Den sista veckan har han varit väldigt kry och matglad så allt känns positivt, det är nästan som att han är tillbaka till sitt gamla jag igen. Jag tror det tar ungefär två dagar tills allt går ut ur systemet och vi kan se hur han egentligen mår. 
 
Det gäller att hålla tummarna och tänka positivt. Men kan ju säga att jag är väldigt nojig, överanalyserar allt hela tiden och hittar jag inte honom så är det inte svårt att tänka det värsta när man går runt och letar. Konstiga är att jag längtar mest att se Hunter och Yuki småbråkas igen :) Vi brukade ju alltid få skälla på dem för att få dem att sluta när Yuki började pipa men det har inte hänt sedan innan han blev sjuk. Tror Yuki saknar någon att bråka med.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bing.

Hoppas allt går bra!! Och att Yuki får tillbaka sin bråkpartner!

2013-10-13 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0